مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 22:422022-03-19سياسي

حمله موشکی سپاه به مرکز جاسوسی موساد نشان دهنده قدرت ایران در منطقه است


فرمانده سپاه قدس گیلان، با ابراز خرسندی از انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژیم غاصب قدس گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مرکز جاسوسی موساد در اربیل عراق نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی در منطقه است.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، با ابراز خرسندی از انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژیم غاصب قدس گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مرکز جاسوسی موساد در اربیل عراق نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی در منطقه است.

سردار محمد عبدالله پور در نشست مجمع و هیئت اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی حاصل خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: دشمنان در طول 43 سال گذشته همواره در تلاش هستند تا امنیت جمهوری اسلامی را با خطر مواجه کنند ولی جوانان این مرز و بوم همواره مانع از انجام این کار شده اند.

وی با ابراز خرسندی از انتقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژیم غاصب قدس گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مرکز جاسوسی موساد در اربیل عراق نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی در منطقه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان یکی از ضرورت های جمهوری اسلامی در کنار توان نظامی را توجه به مسائل فرهنگی دانست و بیان کرد: یکی از ضرورت های بسیار مهم در جمهوری اسلامی توجه به مسئله فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی سپاه به مرکز جاسوسی موساد نشان دهنده قدرت ایران در منطقه است

حمله موشکی سپاه به مرکز جاسوسی موساد نشان دهنده قدرت ایران در منطقه است